Kaymakam ve Başkan Vali Canbolat''ı ziyaret etti

Kaymakam Erol Rüstemoğlu ile Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı ziyaret ederek, hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Gündem Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 21:11:00
Editör -
Okuma Süresi: 22 sn.
Google News
Kaymakam Erol Rüstemoğlu ile Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı ziyaret ederek, hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Gerçekleştirilen ziyarette, Sayın Valimize yeni görevinde başarı ve muvaffakiyet temennileri iletilirken, ilimiz ve ilçemize yönelik yürütülen çalışmalar ile kurumlar arası iş birliği konularında değerlendirmelerde bulunuldu.
#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.