Kaymakam ve Başkan Vali Canbolat''ı ziyaret etti
Kaymakam Erol Rüstemoğlu ile Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı ziyaret ederek, hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Gündem
Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 21:11:00
Editör -
Okuma Süresi: 22 sn.
Kaymakam Erol Rüstemoğlu ile Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı ziyaret ederek, hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Gerçekleştirilen ziyarette, Sayın Valimize yeni görevinde başarı ve muvaffakiyet temennileri iletilirken, ilimiz ve ilçemize yönelik yürütülen çalışmalar ile kurumlar arası iş birliği konularında değerlendirmelerde bulunuldu.
Yorumlar (0)




